  • 1. Data: 2003-01-30 11:40:58
    Temat: nieprawidlowa data na PIT-11
    Od: "Maciej Kalbarczyk" <m...@p...o.k.pl>

    Witam!

    Jakie mogą być konsekwencje przyjęcia PIT-11 (albo PIT-8b, bo nie
    mam go przysobie) z zakładu pracy wystawionego
    z błędną datą. (zamiast roku 2003 jest 2002)

    Czy można samemu poprawić datę, czy lepiej zostawić bez zmian?
    To znaczy czy jak będzie taki błąd to pit jest nieważny?

    PIT jest za 2002 rok, napisane jest to na pierwszej stronie
    więc nie może być wystawiony w 2002.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-30 17:37:17
    Temat: Re: nieprawidlowa data na PIT-11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maciej Kalbarczyk napisał:
> [...]
    > To znaczy czy jak będzie taki błąd to pit jest nieważny?
    >
    > PIT jest za 2002 rok, napisane jest to na pierwszej stronie

    Na upartego może być wystawiony w 2002r. ;-)
    Pomijają sytuacje gdy rozstałeś się z pracodawca w ciągu roku, bardzo
    mozliwe że 31 stycznia 2002 kadrowa juz wiedziała ile wyniesie twoje
    ostatnie wynagrodzenie, naliczyła je i wystawiła PITa :-)

    A na powaznie - dla Ciebie nie ma żadnych konsekwencji, nawet jaby data
    wystawienia był 30 lutego 3000roku.
    Ty PITa 11 własciwie nikomu nie pokazujesz. To zakład pracy wysyła go do US.
    Data wystawienie ma niewielkie znaczenie. Nie jestem pewna czy w ogóle
    ktos na nia zwraca uwage. Ważniejsza jest data wpływu.

    Długo czytasz ta listę? Bo wiem że spora ilośc laików po paru sesjach
    popada w lekka paranoję. :-) Zaczynaja przeliczać swoje pity 11 albo 8B,
    nie zgadza im sie o 50 groszy i wpadają w popłoch :-)

    To naprawde nie ma znaczenia.
    Jeżeli już do kogos sie przypią (tylko o co??) to do pracodawcy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl