  • 1. Data: 2010-03-02 13:07:13
    Temat: kasa fiskalna...
    Od: "M" <o...@f...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnosnie kasy fiskalnej
    sprzedaz przez sklep internetowy przekroczyla obrot i zakupilem kase
    fiskalna na adres biura i miejsca zameldowania.
    Od wczoraj jestem w posiadaniu lokalu w miescie gdzie lada moment staruje
    sklep stacjonarny, co z zrobic z kasa fiskalna ? Kupowac nowa,wziasc te z
    biura ?
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2010-03-02 22:25:08
    Temat: Re: kasa fiskalna...
    Od: "Dariusz Domagała" <dariusz.domagala@no_spam_innersoft.pl>

    Użytkownik "M" <o...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sklep stacjonarny, co z zrobic z kasa fiskalna ? Kupowac nowa,wziasc te z
    Czy sklep może 'przejąć' obowiązki biura?
    Jeżeli tak to wystarczy ta jedna kasa.

    Darek

  • 3. Data: 2010-03-02 22:42:43
    Od: RD <r...@g...com1>

    Dariusz Domagała pisze:
    > Użytkownik "M" <o...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy sklep może 'przejąć' obowiązki biura?
    > Jeżeli tak to wystarczy ta jedna kasa.
    >
    > Darek

    Dołączę się..a to nie jest tak, że gdzieś w formularzach wpisuje się
    miejsce pracy kasy i ono jest zaprogramowane dożywotnio w niej?

    Pozdr,
    Rafał

  • 4. Data: 2010-03-03 07:00:57
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    > Dołączę się..a to nie jest tak, że gdzieś w formularzach wpisuje się
    > miejsce pracy kasy i ono jest zaprogramowane dożywotnio w niej?

    Dożywotnio wpisuje się numer NIP, reszta danych czyli w tym przypadku
    dane adresowe w nagłówku są zmienne. Pozostaje tylko pismo do US
    o zmianie miejsca uzytkowania i odpowieni wpis w książce serwisowej
    dokonany przez serwis

    Darek

  • 5. Data: 2010-03-03 07:06:09
    Od: "M" <o...@f...pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl> napisał w
    wiadomości news:hml1jq$lp2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > dane adresowe w nagłówku są zmienne. Pozostaje tylko pismo do US
    > o zmianie miejsca uzytkowania i odpowieni wpis w książce serwisowej

    biuro sluzy tylko do obslugi klienta innej dzialanosci gdzie wystawiane sa
    tylko faktury vat i wysylane poczta polska.
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2010-03-03 07:12:09
    Od: "M" <o...@f...pl>

    > biuro sluzy tylko do obslugi klienta innej dzialanosci gdzie wystawiane sa
    > tylko faktury vat i wysylane poczta polska.
    > Pozdrowienia

    czyli w sklepie mozna fiskalizowac sprzedaz przez internet, a co jesli kasa
    bedzie miec zmieniony naglowek na ulice lokalu a sprzedaz np. na allegro
    bedzie z adresu z biura (konto allegro zarejestrowane na biuro) ??

  • 7. Data: 2010-03-03 07:17:10
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Tue, 2 Mar 2010 14:07:13 +0100, "M" <o...@f...pl> wrote:

> [...]
    >sklep stacjonarny, co z zrobic z kasa fiskalna ? Kupowac nowa,wziasc te z

    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=zmiana
    +miejsca+zainstalowania+kasy+fiskalnej&lr=&btnG=Szuk
    aj+w+Google

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-03-03 08:05:56
    Od: "M" <o...@f...pl>

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=zmiana
    +miejsca+zainstalowania+kasy+fiskalnej&lr=&btnG=Szuk
    aj+w+Google

    nie znalazlem watku odnosnie kont allegro

  • 9. Data: 2010-03-03 08:21:25
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Wed, 3 Mar 2010 09:05:56 +0100, "M" <o...@f...pl> wrote:

    +miejsca+zainstalowania+kasy+fiskalnej&lr=&btnG=Szuk
    aj+w+Google

    >nie znalazlem watku odnosnie kont allegro

    Możesz zmienić miejsce instalacji kasy fiskalnej - poza rozszerzeniem
    wpisu do ewidencji o nowe miejsce prowadzenia działalności
    wysyłasz/zanosisz do US pisemko o zmianie miejsca instalacji kasy a
    nagłówek paragonu zmieniasz we własnym zakresie (instrukcja kasy).
    Miałem identyczną sytuację i przeprowadziłem to w ten sposób.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-03-03 08:52:15
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik M napisał:

    > czyli w sklepie mozna fiskalizowac sprzedaz przez internet, a co jesli kasa
    > bedzie miec zmieniony naglowek na ulice lokalu a sprzedaz np. na allegro
    > bedzie z adresu z biura (konto allegro zarejestrowane na biuro) ??

    Zastanów się w ogóle po co ci kasa do sprzedaży internetowej gdzie
    wpływy z niej masz tylko na konto?

    ps. oczywiście jak ktoś będzie odbierał i płacił osobiście to będzie to
    robił tylko i wyłacznie w sklepie gdzie zostanie to nabite na kasę,
    absolutnie nie może ci zapłacić gotówką w biurze

    ps. czy nie łatwiej zmienić adresu na allegro na sklep?