  • 1. Data: 2003-10-21 12:16:35
    Temat: kasa fiskalna w koszty?
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl>

    Mam takie pytanko dotyczące zakupu kasy fiskalnej.
    KPIR + VAT
    W momencie zakupu kasy odliczamy VAT i zgodnie z przepisami czekamy na
    refundację 50% kosztów zakupu kasy (pomijam szczegółowe rozwiązania dot.
    refundacji).
    Ale co z kwotą netto????
    Czy księgujemy ją bezpośrednio w koszty? (domyślam się, iż traktujemy ją
    jako środek trwały amortyzowany jednorazowo)

    Łukasz Kaliński

  • 2. Data: 2003-10-21 12:51:32
    Temat: Re: kasa fiskalna w koszty?
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy księgujemy ją bezpośrednio w koszty? (domyślam się, iż traktujemy ją
    > jako środek trwały amortyzowany jednorazowo)

    Jezeli jej cena netto <3500 to bezposrednio w koszty.

    Darek