  • 1. Data: 2004-10-03 18:18:44
    Temat: kasy rejestrujace
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Jezeli prowadze DG mam jeden punkt sprzedazy z kasa fiskalna otwierajac
    drugi punkt i kupujac 2 kase f. przysluguje mi ulga z VAT-u??
    Opinie sa podobno rozne.
    Pozdr.
    Kj

  • 2. Data: 2004-10-03 20:11:55
    Temat: Re: kasy rejestrujace
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    Użytkownik "Profil1" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli prowadze DG mam jeden punkt sprzedazy z kasa fiskalna otwierajac
    > drugi punkt i kupujac 2 kase f. przysluguje mi ulga z VAT-u??
> [...]
    wydaje mi sie ze nie

  • 3. Data: 2004-10-04 05:19:00
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Pito" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Profil1" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > wydaje mi sie ze nie

    Jeżeli przy instalacji pierwszej kasy w zgłoszeniu podałeś iż 'planuje się
    uruchomienie dwóch stanowisk kasowych' to ulga Ci przysługuje.
    w innym przypadku nie.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 4. Data: 2004-10-04 07:01:25
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeżeli przy instalacji pierwszej kasy w zgłoszeniu podałeś iż 'planuje się
    > uruchomienie dwóch stanowisk kasowych' to ulga Ci przysługuje.

    Pod warunkiem ze kasy byly wdrozone w nastepujacych
    po sobie miesiacach w ilosci nie mniejszej niz w pierwszym
    miesiacu.

    Darek