  • 1. Data: 2002-11-28 23:51:29
    Temat: kiedy rozpoczac płacic VAT??
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    firma wznowila dzialalnosc od 01-02-2002,
    PYTANIE: jaki limit, ktory zobowiazuje do placenia VAT;
    38500 czy 11/12 tej kwoty? - u mnie co pokoj i pietro to inne zdanie w US :)

    pozdrawiam mm01

  • 2. Data: 2002-12-03 11:21:45
    Temat: Re: kiedy rozpoczac płacic VAT??
    Od: "Lukasz Kalinski" <l...@p...onet.pl>

    Art. 14 ust.6 UPTU:
    "podatnik rozpoczynajacy wykonywanie czynnosci okreslonych w art.2 w ciagu
    roku podatkowego moze wybrac zwolnienie od podatku, jezeli przewidywana
    przez podatnika wartosc sprzedazy towarow nie przekroczy, w proporcji DO
    OKRESU PROWADZONEJ sprzedazy kwoty ... (38500)".

    Sugeruje oprzec sie na slowach "do okresu prowadzonej sprzedazy" - gdy firma
    w styczniu byla zawieszona - nie prowadzila sprzedazy.
    Limit 11/12.

    Pozdrawiam
    Lukasz

    Uzytkownik "mm01" <m...@p...fm> napisal w wiadomosci