  • 1. Data: 2009-06-12 20:10:26
    Temat: kilka pytań pit 37
    Od: "cadzik" <c...@s...pl>

    Dotyczy rozliczenia rocznego os. fizycznej bez DG (pit37)
    1. Ile czasu na kontrole poprawnosci rozliczenia ma US?
    2. Ile czasu mam ja do dyspozycji w przypadku omyłki przy rozliczeniu
    rocznym? Tu chodzi mi np. o przypadek, że za mało naliczyłem sobie zwrotu
    podatku?
    3. Jak sie wylicza powyższe terminy?

  • 2. Data: 2009-06-12 20:29:10
    Temat: Re: kilka pytań pit 37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cadzik wrote:
    > Dotyczy rozliczenia rocznego os. fizycznej bez DG (pit37)
    > 1. Ile czasu na kontrole poprawnosci rozliczenia ma US?

    5 lat liczac od końca roku w którym składało się zeznanie.

    > 2. Ile czasu mam ja do dyspozycji w przypadku omyłki przy rozliczeniu
    > rocznym? Tu chodzi mi np. o przypadek, że za mało naliczyłem sobie
    > zwrotu podatku?

    a) tyle samo co US.
    b) do momentu wszczęcia kontroli przez US lub UKS

    > 3. Jak sie wylicza powyższe terminy?

    można użyć palców u rąk.