  • 1. Data: 2009-06-12 12:27:55
    Temat: Przekaz pocztowy z US nadpłaty
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Takie pytanie -- nie ma możliwości przesłania nadpłaty na konto (małoletni)
    Czy US w takiej sytuacji powinien potrącić sobie opłatę za przekaz?

  • 2. Data: 2009-06-12 12:47:07
    Temat: Re: Przekaz pocztowy z US nadpłaty
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Takie pytanie -- nie ma możliwości przesłania nadpłaty na konto
    > (małoletni) Czy US w takiej sytuacji powinien potrącić sobie opłatę
    > za przekaz?

    Art 77b par 4 - Ordynacja podatkowa

  • 3. Data: 2009-06-12 13:51:44
    Temat: [ot] Re: Przekaz pocztowy z US nadpłaty
    Od: <s...@a...pl>

    > Takie pytanie -- nie ma możliwości przesłania nadpłaty na konto (małoletni)

    Jak ma już 13 lat to może by warto było mu je założyć? Niech się dziecko uczy!

  • 4. Data: 2009-06-12 18:36:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jun 2009 14:47:07 +0200, w <h0tjah$jj4$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "cef" <c...@i...pl> napisał(-a):

    > Art 77b par 4 - Ordynacja podatkowa

    Tak, to wiem. Ale co w przypadku, gdy nie ma innej możliwości?
    Szukam uregulowania właśnie takiego przypadku.

  • 5. Data: 2009-06-12 18:45:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Tak, to wiem. Ale co w przypadku, gdy nie ma innej możliwości?
    > Szukam uregulowania właśnie takiego przypadku.

    Jakiego przypadku? Masz warianty kiedy przelewem
    i kiedy gotówką w sąsiednich paragrafach.