  • 1. Data: 2009-06-11 12:23:36
    Temat: Wydatki na reklame?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Czy wydatki na rekalme mozna wliczyc w koszty? Cos mi sie kiedys obilo
    o uszy, ze byly jakies ograniczenia...

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2009-06-11 12:38:18
    Temat: Re: Wydatki na reklame?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Czy wydatki na rekalme mozna wliczyc w koszty? Cos mi sie kiedys obilo
    > o uszy, ze byly jakies ograniczenia...

    juz nie ma (chyba :-) )

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie badz frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 3. Data: 2009-06-12 09:44:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 14:38:18 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > juz nie ma (chyba :-) )

    Na pewno. Ale pod warunkiem, e potrafi się odróżnić reklamę od
    reprezentacji. :)

  • 4. Data: 2009-06-12 09:46:05
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    > juz nie ma (chyba :-) )

    Na pewno. Ale pod warunkiem, że potrafi się odróżnić reklamę od
    reprezentacji. :)

  • 5. Data: 2009-06-12 09:46:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>