    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kilometrówka i umowa zlecenie
    Date: Fri, 24 Jun 2005 09:17:08 +0200

    Mam prośbę o pomoc we wprowadzeniu na właściwe tory:
    Czy zlecając komuś pracę na umowę (o znamionach zlecenia w tym pełny zus)
    mogę zawrzeć zapisy odnośnie używania prywatnego samochodu do celów
    zlecenia. Czy takie odrębne wynagrodzenie może mieć postać ryczałtu,
    kilometrówki? Czy te dodatkowe koszty będą dla mnie KUP?
    Bo jeżeli nie ma takiej możliwości przy UZ to może lepiej poszukać innych
    możliwości rozwiązania problemu?

    --

    _ - Krzysztof - _