  • 1. Data: 2003-08-13 09:02:55
    Temat: kler i opłaty
    Od: "" <l...@w...pl>

    Moja babcia wymienia nagrobek swoim rodzicom i nie dość, że musiała wywalić
    sporo szmalu na ten grób to jeszcze ksiądz pobrał opłatę za wejście na cmentarz
    w wysokości 10 % wartości tego nowego nagrobka. Powiedział, że tak jest
    wszędzie, to ustawowa opłata. Czy to prawda ?

  • 2. Data: 2003-08-13 19:08:39
    Temat: Re: kler i opłaty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A z jakiej ustawy wynika nie powiedział? Może jakieś prawo miejscowe, bo
    jakoś nie słyszałem o czymś takim, a kilka nagrobków w rodzinie niestety
    powstało.