  • 1. Data: 2002-10-11 09:01:53
    Temat: komorka prywatna-firmowa
    Od: "racel" <m...@b...pl>

    Witam, w czerwcu kupilem prywatna komorke, cena promocyjna 29 zl, w polowie
    wrzesnia "przenioslem" ja na swoja firme.
    Czy mozecie mi powiedziec, jak teraz rozwiazac nastepujace problemy:
    1. Co zrobic z rachunkiem, ktory przyszedl za wrzesien (dodatkowo sprawe
    komplikuje fakt, ze okres rozliczeniowy to 02.09-01.10, rozliczyc
    proporcjonalnie (caly przyszedl na firme), czy zaliczyc wszystko?
    2. Co zrobic z komorka jako srodkiem trwalym, w ogole ujmowac, jezeli tak to
    w jakiej kwocie?
    dzieki wielkie

  • 2. Data: 2002-10-11 16:12:08
    Temat: Re: komorka prywatna-firmowa
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "racel" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proporcjonalnie (caly przyszedl na firme), czy zaliczyc wszystko?
    > 2. Co zrobic z komorka jako srodkiem trwalym, w ogole ujmowac, jezeli tak

    sory miałem to napsiać k...mać
    1.daj sobie spokó z jedną fakurą
    2. jak ST owaszem gdy pow 3500 PLN

    prawda jest taka po co pierniczyc sie z jednym rachunkiem a jak przyjdzie US
    to bedziesz siwecił oczami jak poproszą o biling i zaczna udowadniac ktore
    rozmowy sa twoje a ktore firmowe

    rafal