  • 1. Data: 2004-09-05 09:57:46
    Temat: komornik i konto w banku
    Od: " Mikolaj" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Z powodu nie placenia ZUSu, komornik "wszedl" mi na konto w PKO S.A. Jasne
    ze musze splacic dlug ale najpierw chcialbym zaplacic 2 inne platnosci.
    Jezeli otworze teraz nowe konto w innym banku, jak szybko komornik moze o tym
    zostac poinformowany? i czy wogole?

    Pozdrawiam,

    Mikolaj

  • 2. Data: 2004-09-05 20:00:30
    Temat: Re: komornik i konto w banku
    Od: "ADAM STAWINOGA" <a...@n...pl>

    Banki mnają obowiązek informowania US o nowych kontach swych klientów
    prowadzacych działalność do 30 dni od załozenia konta.. wiec conajmniej
    miesiac masz spokoju haha potem to jeszcze musza wprowadzic do bazy itd..
    czyli troche to trwa

    http://www.gazeta.pl/usenet/