  • Data: 2004-10-26 15:24:11
    Temat: kontrola z urzędu skarbowego
    Od: "Leszek" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam - siedzę sobie w pracy w silnej psychozie. Czym wywołanej? Bynajmniej
    nie tym, że nie płacę podatków, że nie wypłacam wypłat, albo nie udzielam
    urlopów. Ani też (nie daj Boże), że nie mam klientów i obrotów. Te wszystkie
    sprawy zasadnicze są OK.
    Boję się natomiast tego, że jak przyjdzie do mnie Pani z Urzędu Skarbowego -
    to nie będzie mi sie co do grosza zgadza stan kasy w kasie ze stanem
    wskazywanym przez drukarkę fiskalną.
    W głowie mi się w ogóle nie mieści, że musi się zgadzać - no bo firma moja,
    kasa moja wydatki typu pączek do kawy dla mnie i pracowników ponoszę według
    uznania.
    Czy ktoś mi wyjaśni, czy rzeczywiście muszę mieć taką zgodność stanu w
    szufladzie ze stanem na drukarce fiskalnej? A jeśli tak - to według jakiego
    przepisu?
    A tak w ogóle - podobno coś tam się zmieniło w zakresie możliwości
    przeprowadzania kontroli przez US - czy mogą sobie tak ot wejść i zacząć mi
    kontrolę bez jakiegoś ważnego powodu ?
    Proszę o odpowiedź - pomoc - bo dzisiaj podobno kilka firm ukarali.

    Leszek