  • Data: 2004-04-28 06:49:40
    Temat: kopputer mozna ?? odliczenia PILNE
    Od: "Marcous" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    musze sie rozliczyc z fiskusem :( i mam troche nadplaty
    chce to ograniczyc

    czy moge odliczyc zakup komputera do domu ?

    pracuje w firmie budowlanej na pelnym etacie, w pracy robie duzo na
    komputerze : obliczenia, oferty , kosztorysy, pisma itd , w pracy mam
    komputer , od niedawna nawet laptopa --- czy w takiej sytuacji moge ten
    domowy podciagnac pod odliczenia podatkowe ???????????

    moze pwiecie jak reaguje na takie odliczenia US ?