    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: korekta dek
    Date: Fri, 17 Jan 2003 10:23:29 +0100

    On Fri, 17 Jan 2003, Galis wrote:

    >+ Który artykuł nowej ordynacji mówi o tym, że przy złożeniu korekty US może
    >+ wymierzyć karę

    To działa na odwrót: za uchybienie skarbowe "należy się kara" ('by
    definition' :>). Przedtem w OP było czarno na białym wyłączenie:
    niezależnie od powodu, przyczyn itp - o ile podatnik złożył
    korektę nim US "podjął działalnia" to nie podlegał karaniu.

    >+ i o tym "czynnym żalu"

    Czynny żal jest mniej skuteczny: o ile US jest w stanie ci wykazać
    że *mógł* ci wcześniej udowodnić że zaliczyłeś wykroczenie - to
    nie działa... :( Inaczej mówiąc: jeśli *po* twojej korekcie okaże się
    że w jakichś *wcześniejszych* dokumentów które znalazły się w USie
    wcześniej da się wywieść twój błąd...to nie pomoże.

    >+ Właśnie musze złożyć korektę i chcę się wykazać "czynnym żalem" :)

    Nie pamiętam, ale to chyba w KKS znajdziesz !

    >+ pozdrawiam

    Wzajem, Gotfryd