  • 1. Data: 2011-12-18 15:38:38
    Temat: korekta dekl. VAT za marzec 2005
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Niedopłaciłem 15 zł -pomyłka w deklaracji. Czy zrobić korektę, czy juz sie
    przedawniło (czy do przedwanienia VAT liczy sie 5 lat+rok od konca roku,
    czy od daty deklaracji ?)?

  • 2. Data: 2011-12-18 21:23:06
    Temat: Re: korekta dekl. VAT za marzec 2005
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 18-12-2011 16:38, Marek pisze:
    > Niedopłaciłem 15 zł -pomyłka w deklaracji. Czy zrobić korektę, czy juz sie
    > przedawniło (czy do przedwanienia VAT liczy sie 5 lat+rok od konca roku,
    > czy od daty deklaracji ?)?

    5 lat od konca roku, w ktorym uplynal termin platnosci. VAT za marzec
    2005 byl wymagalny w kwietniu 2005, wiec 5 lat od konca 2005.
    Przedawnilo sie.

    --
    Adam