    From: "piosad" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: korekta pit 37
    Date: Mon, 21 Feb 2005 10:03:58 +0100

    Złożyłem pit 37, odebrałem nadpłacony podatek potem okazało się że mam do
    rozliczenia jeszcze parę złotych z "umowy o dzieło" - dodatkowy pit 11 o
    którym nie pamiętałem. Złożyłem ponownie pit 37 (z zaznaczeniem ze to
    korekta), wpłaciłem do kasy urzędu skarbowego 10gr (tyle wynosiła różnica po
    ponownym obliczeniu). Byłoby pięknie ale mam jeszcze złożyć pisemne
    wyjaśnienie przyczyny składania korekty - kompletnie nie wiem jak to
    napisać - może jakiś wzorek gdzieś można znaleźć?

    pozdrawiam
    piosad