  • 1. Data: 2003-11-21 01:34:31
    Temat: Re: korekta pit5
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Nov 2003, Witek wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Teraz zauwazylem ze przez moja pierdolowatosc nie odliczylem sobie 3 kosztow
    >+ z czerwca ani nie zaliczylem odsetek na koncie w banku jako dochod (cale 9
    >+ groszy!). Pewnie jest obowiazek zlozenia korekty? tak?

    Przyznam że ja miałem najmniejszą korektę rzędu 6 zł :)
    Ale... no, formalnie obowiązek jest.

    >+ jezeli zloze to czy
    >+ moge sie spodziewac kontroli?

    Kontroli to się możesz zawsze spodziewać, ale nie sądzę żeby z powodu
    prawidłowej korekty, z wyjaśnieniem i (z tytułu "uszerbienia Skarbu
    na groszy polskich sześć :)") pewnie czynnym żalem :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-11-21 08:53:25
    Temat: korekta pit5
    Od: " Witek" <w...@g...pl>

    Witam,

    Teraz zauwazylem ze przez moja pierdolowatosc nie odliczylem sobie 3 kosztow
    z czerwca ani nie zaliczylem odsetek na koncie w banku jako dochod (cale 9
    groszy!). Pewnie jest obowiazek zlozenia korekty? tak? jezeli zloze to czy
    moge sie spodziewac kontroli?

    Pozdrawiam,

    Witek