  • 1. Data: 2003-11-20 23:11:45
    Temat: Opodatkowanie ryczałtu samochodowego
    Od: "Xcelent" <g...@p...com>

    Witam wszystkich serdecznie

    Moja firma zawarła jakis czas temu ze mną umowę użyczenia samochodu
    prywatnego do celów służbowych.
    Rozliczam swoje wyjazdy pod koniec każdego miesiąca wg ogólnie przyjętej
    stawki za samochód o pojemnosci skokowej silnika powyźej 900ccm - Czyli
    aktualnie 0,7692 zł za kaźdy przejechany kilometr.

    Dzisiaj dowiedziałem sie w pracy że nasz rząd wymyślił podatek od takiego
    przychodu który ma wejść w życie od 1 Stycznia 2004 roku.Dodatkowo od
    koncowej kwoty ma byc płacony jeszcze ZUS ?! .

    Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś z Państwa był uprzejmy wyjasnic to
    przykre zagadnienie.
    Sprawa jest wyjątkowo boląca gdyż takie użyczenie moze stac sie juz
    nieopłacalne.

    Jesli informacje które otrzymałem są prawdziwe to czy korzystne dla mnie
    moze byc otwarcie własnej działalnosci gospodarczej ?

    Proszę o pomoc

    Wszystkiego dobrego
    Tomasz