  • 1. Data: 2003-05-06 12:01:36
    Temat: korekta rozliczenia delegacji
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Witam:-)
    Przez pierwsze 3 miesiace roku źle rozliczałam delegacje
    zagraniczne pracownikowi (kierowca TIR). Zamiast wypłacać dietę przysł.dla
    państwa będącego docelowym miejscem podróży- rozpisywałam del. na wszystkie
    kraje przez które podróżował w trakcie "pws" pracownik....Czy ktoś mógłby mi
    poradzić jak najkorzystniej wybrnąć z tej sytuacji? czy mogę niedopłatę
    należności z tych delegacji wypłacić w maju i "dać" ją w koszty maja, czy
    też muszę korygować PIT-5?
    Z góry bardzo dziekuję za wskazówki
    Pozdrawiam
    Iwona