  • 1. Data: 2003-05-06 12:02:47
    Temat: spolka zoo - rozpoczecie dzielalnosci
    Od: "Jacek_g" <j...@p...onet.pl>

    witam
    najprawdopodobniej juz niebawem przypadnie mi zaszczyt stworzenia sp. z o.o.
    od zera. chetnie wysluchalbym rad i sugestii... moze ktos moglby podeslac
    jakis link (jak dotad najwiecej informacji znalazlem na www.infor.pl )

    czy ktos juz to przechodzil?
    czy moglibyscie podac mi mniej wiecej czasowy harmonogram tych dzialan (cos
    w stylu - na regon tzreba czekac x dni, nastepnie z regonem idzie sie do
    miejsca y i czeka sie z dni)
    jaki jest minimalny czas niezbedny na utworzennie spolki?
    jakie beda minimalne kosztytego utworzenia?

    za wszelkie wskazowki i rady z gory dziekuje
    j.