  • 1. Data: 2004-05-20 16:32:32
    Temat: korekty VAT
    Od: "Alexandra" <a...@w...pl>

    To jedno z pytań tak oczywistych że nie wiem co na nie odpowiedzieć :)
    Korekty deklaracji VAT !!!!! na nowych czy starych drukach ?

    pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2004-05-20 21:29:34
    Temat: Re: korekty VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 May 2004, Alexandra wrote:

    >+ To jedno z pytań tak oczywistych że nie wiem co na nie odpowiedzieć :)
    >+ Korekty deklaracji VAT !!!!! na nowych czy starych drukach ?

    IMHO powinna mieć miejsce "wykładnia celowościowa" :)
    Załóżmy że na "starej" deklaracji jest pole którego na "nowej"
    nie ma, za to jest jakieś inne (którego na "starej" nie było).
    Gdzie wpiszesz wartość dla której nie ma miejsca na deklaracji
    (załóżmy że *akurat to* pole chcesz korygować :)) albo skąd
    weźmiesz dane do pola którego nie było (więc nie liczyłeś w ewidencjach) ?
    Jak dla mnie - "stara" deklaracja to korekta na "starym" druku, "nowa"
    na "nowym" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-05-24 08:56:42
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Dnia 2004-05-20 23:29, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > Jak dla mnie - "stara" deklaracja to korekta na "starym" druku, "nowa"
    > na "nowym" :)
    Hmmm ... a ja tak w kwestii formalnej: czy USy zapewniają dostęp do
    starych druków, czy trzeba sobie kolejne wersje magazynować "tak na
    wszelki wypadek", ewentualnie szukać wersji elektronicznych do wydruku?

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 4. Data: 2004-05-25 17:30:55
    Od: "Jarek" <...@o...pl>

    > Hmmm ... a ja tak w kwestii formalnej: czy USy zapewniają dostęp do
    > starych druków, czy trzeba sobie kolejne wersje magazynować "tak na
    > wszelki wypadek", ewentualnie szukać wersji elektronicznych do wydruku?

    No właśnie...
    Też jestem ciekaw
    Pzdr, Jarek

  • 5. Data: 2004-05-26 20:17:37
    Od: "Alexandra" <a...@w...pl>

    I Mazowiecki US rozdaje stare druki :) - na wypadek korekt oczywiście.....
    a co do programów elektronicznych np IPS (zarówno bezpłatne jak i płatne
    wersje ) mają możliwość korzystania z poprzednich wersji
    pozdrawiam
    Alex

  • 6. Data: 2004-05-27 13:15:47
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>