  • 1. Data: 2004-05-20 14:17:48
    Temat: PH i sposob rozliczania z US
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    witam-znajoma zostala PH firmy spozywczej i musi zalozyc dzial.gosp. ,staram
    sie jej w tym pomoc i mam kilka pytan-moze ktos bedzie wiedzial :
    1.jaki sposob rozliczania z US wybrac (bedzie miala stala kwote
    dochodu+premia , bez kosztow tzn.samochod,benzyna,kom gwarantuje firma) -
    ryczalt ?
    KPiR ? czy cos innego ?
    2.co ma wpisac w wpisie jako przedmiot dzialalnosci (symbol PKD ) , zeby
    pozniej niepotrzebnie nie zmieniac (koszty ) , najlepiej jak najogolniej ale
    jakie symbole ???
    jak ktos cos wiem to bylbym wdzieczny