  • 1. Data: 2003-01-08 08:42:26
    Temat: koszty
    Od: "Dorota" <d...@w...lodz.pl>

    Czy wydatki na opłatę sądową z tytułu wniesienia pozwu przeciw dłuznikowi są
    kosztem uzyskania przychodu, w tym również koszt powołania biegłego w tej
    sprawie-prosze o podanie artukułu

  • 2. Data: 2003-01-08 16:46:52
    Temat: Re: koszty
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Dorota <d...@w...lodz.pl> wrote:
    > Czy wydatki na opłatę sądową z tytułu wniesienia pozwu przeciw
    > dłuznikowi są kosztem uzyskania przychodu, w tym również koszt
    > powołania biegłego w tej sprawie-prosze o podanie artukułu

    Zależy czego dotyczy pozew.Rozumiem że chodzi w pozwie o sprawy
    firmowe.Jeśli tak to tak

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet