  • 1. Data: 2003-01-02 14:58:13
    Temat: koszty reprezentacyjne [2]
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Dzien dobry :)

    Sytuacja:
    przyjezdza do mnie kontrahent na negocjacje, spi w hotelu a ja za to jego
    spanie place i biore FV na swoja
    firme. Jak ja powinienem prawidlowo zaksiegowac w kontekscie VAT-u i kup
    (KPiR)? Bo
    wydawalo mi sie (byc moze blednie), ze jesli miesci sie ona kwotowo w
    limicie 0,25% przychodow to normalnie odliczam VAT (w tym przypadku
    jest stawka 7%) a kwote netto wpisuje jako kup. Tymczasem z archiwum grupy
    wynika, ze byc moze powinienem sobie wystawic "fakture wewnetrzna" (tylko z
    jakim vatem ? - 7 % - dziwnie jakos...) i "oddac" ten niby- odliczony VAT.

    A moze powinienem kwote brutto zaksiegowac jako kup i nie dotykac sie w
    ogole tego VAT-u ?

    Jak to wlasciwie jest ?

    pozdrowienia, Marek

  • 2. Data: 2003-01-02 19:06:11
    Temat: Re: koszty reprezentacyjne [2]
    Od: "Sławomir Delegacz" <d...@h...pl>

    Zerknij na art. 25 ust. 1 pkt 3b ustawy o podatku od towarów i usług.
    z poważaniem
    Sławek