  • 1. Data: 2005-02-11 22:22:03
    Temat: koszty uyskania przychodu ciag dalszy
    Od: "nntrt" <n...@g...pl>

    witajcie
    po moim boju z obecnym sposobem okreslania kosztow uzyskania dochodu mam
    pytanie o to kiedy zmienily sie te przepisy do obecnej formy - jesli sie
    wogole zmienily. jestescie mi w s tanie pomoc i podpowiedziec czy wczesniej
    inaczej naliczano koszty? np polowa za polowe miecsiaca przepracowanego -
    wiem to moze glupie ale...z tym sie spotkalem
    pozdrawiam krzysiek

  • 2. Data: 2005-02-12 01:02:10
    Temat: Re: koszty uyskania przychodu ciag dalszy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    nntrt wrote:
> [...]
    > inaczej naliczano koszty? np polowa za polowe miecsiaca przepracowanego -
    > wiem to moze glupie ale...z tym sie spotkalem

    jak pamiętam to z dziada pradziada jak przepracowałeś w danym miesiącu
    chociaż jeden dzień, to koszty ci się należą za ten miesiąc całe.