  • 1. Data: 2005-02-11 18:34:40
    Temat: zwrot podatku z US a 1% na org. poż. publicznego
    Od: " " <v...@g...pl>

    czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy prawo do wpłacenia 1% wyliczonego podatku
    na org. pożytku publicznego posiada również osoba, której US zwróci
    nadpłacony podatke z tyt. korzystania z ulgii budowlanej; wypełniam właśnie
    PIT na kompie i nic sie rachunkow nie zmienia, nie chodzi mi o powiekszenie
    wypłaty podatku dla mnie, ale o to zebym per saldo nie dopłacał takiej
    organizacji (w mysle zasady nie zyskuje i nie tracę)
    dzieki
    pzdr

  • 2. Data: 2005-02-12 00:22:25
    Temat: Re: zwrot podatku z US a 1% na org. poż. publicznego
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na org. pożytku publicznego posiada również osoba, której US zwróci
    > nadpłacony podatke z tyt. korzystania z ulgii budowlanej; wypełniam

    tak oczywiście, inaczej byłoby to bez sensu...

    pozwolę też sobie się nie podpisać....

  • 3. Data: 2005-02-13 14:27:36

    .chyba jednak nie do końca
    ponieważ mam ulgę budowlaną poz. 106 i 108 PITu 37 się zerują, w zwiazku z
    czym w poz. 110 mam zero, podatek należny po zmniejszeniu również wynosi
    zero; czyli rachunkowo nic sie nie zmienia i de facto musze z tej okazji
    wykładać kase z własnej kieszeni, a nie o to mi chodzi...

    jakieś uwagi

    sory, wcześniej z uwagi na to ze byłem zalogowany nie było podpisu

    Sebastian Oszczędny