  • 1. Data: 2005-02-24 17:19:41
    Temat: koszty uzyskania przychodu
    Od: xsysiu <x...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak obliczyc koszty uzyskania przychodu w przypadku gdy osoba mieszkala przez 10
    miesiecy w poza miejcowoscia gdzie pracowala a 2 w w tej samej. Czy mam przeliczyc
    10/12 czesci z jednego i 2/12 z drugiego poziomu kosztow?? Czy kwote 0,10 zl tez
    musze wplacac na konto urzedu skarbowego?
    xsysiu

  • 2. Data: 2005-02-25 15:54:06
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    xsysiu wrote:
> [...]
    > 10/12 czesci z jednego i 2/12 z drugiego poziomu kosztow?? Czy kwote 0,10 zl tez
    > musze wplacac na konto urzedu skarbowego?
    Kwoty te są okreslone miesięcznie.

    2 x 102 zł 25 gr + 10 x 127 zł 82 gr

    0.10 ? tak.

  • 3. Data: 2005-03-01 08:09:26
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    witek napisał(a):
    > 0.10 ? tak.

    A gdzie tam. Ja mam do zapłaty 0,40 zł i gdy zapytałem się w US czy
    muszę to płacić, to powiedziano mi, że nie. Ale szczegółów to się trzeba
    dowiedzieć. Jest chyba jakaś ustalona kwota poniżej której US nie zwraca
    i my nie zwracamy US.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster