  • 1. Data: 2005-02-24 18:20:29
    Temat: ksiega przychodow i rozchodow
    Od: Karol Zielinski <k...@v...pl>

    Witam,

    mam proste pytanie...

    Czy bedac podatnikiem VAT wpisuje w ksiedze porzychodow i rozchodow, jak i w
    formularzach VAT-7 i PIT-15 koszt bedace cenami netto, czy brutto?

    Bo wiem, ze moj zarobek zaksiegowany to cena netto (bez VATu), ale jak jest
    jesli chodzi o koszty? wpisuje cene z VATem, czy bez VATu?

    z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2005-02-24 19:42:48
    Temat: Re: ksiega przychodow i rozchodow
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Tez mialem podobny problem na poczatku ale znalazlem fajna stonke gdzie
    wszystko wylicza sie samo ;)

    www.biurowdomu.pl

  • 3. Data: 2005-02-24 21:55:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Feb 2005, Karol Zielinski wrote:
    [...]
    >+ Bo wiem, ze moj zarobek zaksiegowany to cena netto (bez VATu), ale jak jest
    >+ jesli chodzi o koszty? wpisuje cene z VATem, czy bez VATu?

    ...a jaki wniosek wyciągasz z zasady: "jeśli VAT *wolno było*
    odliczyć to nie jest kosztem" ?
    ;)
    Na twoje pytanie odpowiedź NIE MOŻE brzmieć "tak/nie".
    Bo brzmi: "to zależy" :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)