  • 1. Data: 2004-04-12 18:53:51
    Temat: koszty w dolarach
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...plSPAMoff>

    witam
    Prowadze DG, i na jej potrzeby zakupilem licencje na oprogramowanie (w
    dolarach)
    Chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob moge sobie koszty owej licencji
    wrzucic w koszty

    Cala transakcja odbyla sie przez strone www.regsoft.com, tam wpisalem numer
    karty kredytowej po czym otrzymalem dowod wplaty w formie elektronicznej
    ktory mam wydrukowany

    koszt licencji to 19,75 $, z konta mi zeszlo 77,35 PLN (data transakcji 23
    marzec 2004)

    i teraz niewiem jak to zaksiegowac :( niewiem czy VAT jakis brac pod uwage,
    jesli nie to czy całą kwote mam ując w moich kosztach ?

    prosze o info jak zrobic zeby dla US bylo dobrze

    TIA