  • 1. Data: 2004-04-12 08:58:40
    Temat: Umowa na usluge budowlana...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy od umowy na wykonanie uslugi budowlanej, zawartej pomiedzy 2 osobami
    prawnymi, gdzie jedna jest vatowcem, a druga nie, placi sie pod. od
    czynnosci cywilno-prawnych?

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-04-13 13:58:35
    Temat: Re: Umowa na usluge budowlana...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Apr 2004, Baton wrote:

    >+ Czy od umowy na wykonanie uslugi budowlanej, zawartej pomiedzy 2 osobami
    >+ prawnymi, gdzie jedna jest vatowcem, a druga nie, placi sie pod. od
    >+ czynnosci cywilno-prawnych?

    A to zależy "w którą stronę" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-13 15:57:34
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > A to zależy "w którą stronę" !

    Nie vatowiec wykonuje usluge na rzecz vatowca.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2004-04-13 21:00:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Apr 2004, Baton wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > A to zależy "w którą stronę" !
    >+
    >+ Nie vatowiec wykonuje usluge na rzecz vatowca.

    No to usługa nie podlega pod VAT i jest PCC...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-04-13 21:34:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    > No to usługa nie podlega pod VAT

    Zdecydowanie...

    > i jest PCC...

    Jesteś pewien? Bo ja byłem przekonany, że jeżeli którakolwiek ze stron
    umowy jest płatnikiem VAT oznacza automagiczne zwolnienie z PCC.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2004-04-14 06:42:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Tue, 13 Apr 2004, Baton wrote:
    > [...]
    >

    > No to usługa nie podlega pod VAT i jest PCC...

    Zaraz, zaraz, chcesz powiedzieć że usługa wykonana przez przedsiębiorcę
    ZWOLNIONEGO PODMIOTOWO Z VAT jest opodatkowana PCC???
    Gotfryd, co ty za herezje wygadujesz!!!

    A może przeczytaj najpierw od jakich umów płaci sie PCC (to po pierwsze)
    i jakie podmioty są wyłączone.

    Czy są tam umowy na wykonanie usługi? Art. 1 ust. 1
    Czy usługa wykonana przez podatnika zwolnionego z VAT to jest usługa
    ktorą obejmuje ustawa o VAT? Art. 2

    Gotfrydzie, Gotfrydzie, doprawdy....

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-04-14 06:44:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Jesteś pewien? Bo ja byłem przekonany, że jeżeli którakolwiek ze stron
    > umowy jest płatnikiem VAT oznacza automagiczne zwolnienie z PCC.

    Ja byłam przekonana że sprzedaz usług nie podlega w ogóle pod PCC.
    Jednie sprzedaż rzeczy lub praw majątkowych ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-04-14 09:21:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Apr 2004, Maddy wrote:
    [...]
> [...]
    >+ ZWOLNIONEGO PODMIOTOWO Z VAT jest opodatkowana PCC???
    >+ Gotfryd, co ty za herezje wygadujesz!!!

    Ech... szkoda gadać, chyba późno było :]
    Nie bić !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)