    From: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: książka przychodów dla rolników
    Date: Tue, 20 Jan 2004 11:24:59 +0100

    Zakupiłem ostatnio nową książkę przychodów-odchodów i zauważyłem tam kawałek
    nowego rozporządznia, które wprawiło mnie w niemałe osłupienie (np:
    http://wiedza.net/index.php?go=up5, ale jest w innych miejscach też). Z
    paragrafu 2 ust 2 wynika (przynajmniej ja tak zrozumiałem), że jako rolnik
    muszę prowadzić książkę przychodów (w ramach swojej działalności mam posiane
    2 ha pszenicy i sprzedam ją [jeśłi urośnie] za jakieś marne grosze).

    Czy to prawda, czy też moje zrozumienie prawa jest co nieco błędne (tak BTW
    po jaką cholerę rolnik ma prowadzić książkę, skoro nie płaci podatków)?

    Czy zmienia coś sytuacja, że prowadzę sobie działalność gospodarczą i
    produkuję jakiś niewatowy produkt (i prowadzę w związku z tą działalnością
    zwykłą książkę)?

    Marek