  • 1. Data: 2003-01-10 15:16:36
    Temat: ksiega wieczysta i ulga budowlana
    Od: "limon" <l...@i...pl>

    Witam!
    Czy moge odliczyc od podatku w ramach starej ulgi budowlanej koszt zalozenia
    ksiegi wieczystej (oplata sadowa)?
    W 2000 r. kupilam mieszkanie od developera, odliczam to od podatku.
    W maju 2001 r. podpisalam akt notarialny, ten koszt tez odliczylam. W czasie
    gdy podpisywałam akt notarialny notariusz jeszcze nie mial obowiazku
    pobierac oplaty za zalozenie ksiegi wieczystej.
    W lipcu 2002 r. uiscilam oplate za zalozenie ksiegi (po wezwaniu sadu).

    pozdrawiam

    Sabina

  • 2. Data: 2003-01-10 15:36:18
    Temat: Re: ksiega wieczysta i ulga budowlana
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

    Użytkownik "limon" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pobierac oplaty za zalozenie ksiegi wieczystej.
    > W lipcu 2002 r. uiscilam oplate za zalozenie ksiegi (po wezwaniu sadu).

    Cześć,
    Z tego co wiem to nie można odliczyć ani kosztów notarialnych ani opłaty za
    założenie księgi - jestem tego prawie pewny więc lepiej skoryguj pita...

    Pozdrawiam
    Jacek