  • 1. Data: 2003-11-15 15:23:28
    Temat: księgowanie
    Od: "m" <t...@p...onet.pl>

    nie wiem co wpisać w kolumnie 6 KPiR dla amortyzacji ŚT. Nie wiem też zupełnie
    nic o tym
    jak zaksięgować w ewidencji ŚT komputer a potem zwiększenie jego wartości o
    drukarkę (amortyzacja jednorazowa w 100%) w szczególności kolumny
    5,6,8,9,10,11 ewidencji środków trwałych
    Proszę o pomoc tych którzy znają te rzeczy

  • 2. Data: 2003-11-15 16:59:02
    Temat: Re: księgowanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik m napisał:
> [...]
    > 5,6,8,9,10,11 ewidencji środków trwałych
    > Proszę o pomoc tych którzy znają te rzeczy
    Tzn., prosisz o pomoc tych którzy w przypływie jasnowidzenia ujrzeli jak
    wygląda twoja ewidencja.

    Ja nie mam w ewidencji kolumny 8-11 :-))
    A poza tym to są wiersze. I to w komputerze...
    A poza tym to moja jest różowa w kółka...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-11-15 18:45:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003, m wrote:
    [...]
    >+ w szczególności kolumny
    >+ 5,6,8,9,10,11 ewidencji środków trwałych

    Napisz czy zrozumiałeś wykład Maddy :) (jest *prawidłowy*).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-11-16 10:06:18
    Temat: Odp: księgowanie
    Od: "m" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...por
    tezjan.zabrze.pl...
    > On Sat, 15 Nov 2003, m wrote:
    > [...]
    >
    > Napisz czy zrozumiałeś wykład Maddy :) (jest *prawidłowy*).
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    nie lepiej bylo odpisać że każda E Ś T ma inne kolumny ?

    EŚT wziąłem z książki abc small biznesu i tam jest
    kolumna
    5- określenie ŚT wart.niemat.lub prawn.
    6-symbol klas.rodzajow srodkow trwalych
    7-wartosc poczatkowa
    8-stawka amortyzacyjna
    9-kwota odpisu za rok i narastajaco
    10 -zaktualizowana wartosc poczatkowa
    11-zaktualizowana wartosc dotychczasowych odpisow
    12-data likwidacji

  • 5. Data: 2003-11-16 23:38:21
    Temat: Re: Odp: księgowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Nov 2003, m wrote:
    [...]
    >+ nie lepiej bylo odpisać że każda E Ś T ma inne kolumny ?

    Prawda. Nie jest moim zamiarem wyprowadzić cię z równowagi :),
    a raczej sprowokowanie refleksji: na podstawie czego (jakiej
    wiedzy, od kogo) wypełniasz owo EŚT ?

    >+ EŚT wziąłem z książki abc small biznesu i tam jest
    >+ kolumna
    >+ 5- określenie ŚT wart.niemat.lub prawn.
    >+ 6-symbol klas.rodzajow srodkow trwalych

    dla komputera (o to pytałeś) AFAIK KRŚT 491

    Co do reszty... jak działa amortyzacja wiesz.
    Spróbuj sprecyzować pytania, może ktoś coś ci wyjaśni: wykładu
    "o wstępie do amortyzacji słów parę" pewnie nikt pisał nie będzie
    bo wyczerpiemy limit przepływności grupy na cały rok ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)