  • 1. Data: 2003-11-15 13:05:43
    Temat: Ryczałt na samochód i VAT
    Od: "Vatowec" <n...@p...onet.pl>

    Jeżeli jestem płatnikiem VAT i używam prywatnego samochodu w DG mogę
    odliczyć wydatki związane z eksploatacją samochodu np. naprawy. Czy od
    faktury mogę odliczyc VAT i do jakiej kwoty W KPiR odliczyć watrość netto
    ( do limitu km) np Faktury na 1000 zł limit w tym miesiącu 500 odliczyć z
    KPiR mogę 500 a co z VAT ??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-15 18:16:50
    Temat: Re: Ryczałt na samochód i VAT
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vatowec" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bp57qq$mb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > faktury mogę odliczyc VAT i do jakiej kwoty W KPiR odliczyć watrość netto
    > ( do limitu km) np Faktury na 1000 zł limit w tym miesiącu 500 odliczyć

    Re : Wejdź w google, w grupy dyskusyjne, wklep "kilometrówka". W ciągu
    ostatnich 2 miesięcy sprawy te były tyle razy szczegółowo omawiane, że nie
    ma sensu zaśmiecać grupy. Jeśli czegoś nie zrozumiesz - wówczas zapytaj. Z
    pewnością otrzymasz wyczerpującą odpowiedź. Przyjemnego czytania.
    AR