  • 1. Data: 2002-10-23 20:18:13
    Temat: ksiegowanie..pytania..
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    Witam!

    mam kilka pytań n/t rozliczania Pitu 5.. może proste dla niektórych, ale
    bardzo bym prosił o odpowiedź!

    1. Co wpisujemy w pozycji: składki, określone w przepisach o systemie
    ubezpieczeń społecznych?
    2. Składki na ubzepieczenia zdrowotne, to rozumiem to co wpłacam do zusu na
    rachunek z koncowka 53?
    3. Dochod zwolniony od podatku?? co to???

    Z gory dziekuje za odpowiedz..

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-24 11:21:00
    Temat: Re: ksiegowanie..pytania..
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > 1. Co wpisujemy w pozycji: składki, określone w przepisach o systemie
    > ubezpieczeń społecznych?

    Kwoty składek na ub. społ. sumarycznie do miesiąca, za który jest PIT-5
    > 2. Składki na ubzepieczenia zdrowotne, to rozumiem to co wpłacam do zusu
    na
    > rachunek z koncowka 53?
    Czyli ub. zdrow. też narastająco.

  • 3. Data: 2002-10-24 13:00:03
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    KOCHANI : a zdrowotne to jaką ma końcówkę ??????

  • 4. Data: 2002-10-24 20:54:03
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Oct 2002, mariusz wrote:

> [...]
    >+ bardzo bym prosił o odpowiedź!
    >+
    >+ 1. Co wpisujemy w pozycji: składki, określone w przepisach o systemie

    "To co ma numer 51".

    >+ 2. Składki na ubzepieczenia zdrowotne, to rozumiem to co wpłacam do zusu na
    >+ rachunek z koncowka 53?

    *NIE*.
    53 wpisujesz do KPiR, tylko do KPiR i zawsze do KPiR - chyba
    że prowadzisz pełną księgowość (ale wtedy byś o to nie pytał ;))
    Składki zdrowotne to 52.

    >+ 3. Dochod zwolniony od podatku?? co to???

    Przeczytaj co napisali NAD TYM, zastanów się czy prowadzisz
    DG w specjalnej strefie ekonomicznej i dlaczego w takiej strefie
    nie próbowałeś ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd