  • 11. Data: 2002-09-30 17:16:49
    Temat: Re: ksiegowanie umowy kupna-sprzedazy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Nikt napisał:

    > Ten sposób odpowiadania jest bardzo popularny na listach
    > anglojęzycznych i tam nikomu to nie przeszkadza. My jeśli chodzi o
    > tolerancję w takich drobnych sprawach

    Fakt... ja np. jestem strasznie zacofana, razi mnie rzucie gumy podczas
    oficjanego spotkania, wyciaganie łapy przez siedzącego faceta do
    stojącej kobiety bez fatygi podniesienia dupska .. no i odpowiadanie nad
    cytatami.
    To się na Czukotkę kwalifikuje, zdaje się?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-10-01 13:57:11
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2002, Nikt wrote:

    >+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    >+
    >+ > Jakby się dało to poproszę o odpowiadanie pod cytatami...
    [...]
    >+ Większość osób tak twierdzi, ale tak naprawdę częsciej zdarza się, że
    >+ czyta się jednorazowo kolejne postu z danego wątku.

    Widać mało googlujesz ;)
    [...]
    >+ Ten sposób odpowiadania jest bardzo popularny na listach
    >+ anglojęzycznych i tam nikomu to nie przeszkadza.

    Śmiem mieć wątpliwości. Powiadamiam że np. comp.os.vms
    czytam dłużej niż pamięć googla sięga ;] (no, początkowo
    była to lista INFO-VAX). Nie sądzę że posty "czepiające się"
    stylu odpowiedzi zostały ocenzurowane - więc pewnie da się
    sprawdzić czy kłamię :)

    >+ My jeśli chodzi o tolerancję w takich drobnych sprawach

    IMHO to nie jest sprawa "tolerancji" tylko dbania o *pewne*
    zasady. Kwestia skali gdzie jest granica... Ja się czasem tylko
    delikatnie przypominam :)

    >+ jesteśmy nadal gdzieś w połowie
    >+ między zachodem i byłym ZSRR. Kto kiedyś był w Moskwie ten rozumie

    Nie byłem w Moskwie, ale podobno *kiedyś* się w CCCP zdarzało
    że osobnik który nie skasował biletu ani nie pokazał miesięcznego
    był upominany... O coś takiego chodzi ?
    Co ciekawsze - *podobno* to zjawisko występowało na wschód i na zachód
    od nas. I w ramach "toleracji" (jak sądzę) zanikło (zdaje się):
    *osobiście* wcale nie jestem pewien co o tym sądzić (wróć: mniej
    więcej wiem, ale nie mam zamiaru się kłócić :))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-10-06 09:57:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 30 Sep 2002 13:16:46 +0200), Maddy
    <m...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Nie przyszło mi do glowy że autor jest tak tępy że chce księgowac
    >osobno umoę a osobno fakturę zakupu do tejże umowy.
    >Czyzby moja wiara w przeciętna ludzka inteligencję była płonna?

    Maddy, Maddy... Nerowowaś ostatnio. Każdy ma swoją branżę i swoje
    umiejętności. Ostatnio spotkałem ludzi, programistów, którzy mieli
    problemy z ustawieniem QP, odróżnieniem listy dyskusyjnej od grupy
    newsowej itp. Ale oni z UseNetem mieli niewiele do czynienia. Podobnie
    tutaj. Dla Ciebie czy nawet dla mnie coś jest jasne, a dla innych nie.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert