  • 1. Data: 2003-03-09 13:47:04
    Temat: kup internet/kablowka ?
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witam,

    Sytuacja jest taka. Telewizja kablowa oferuje podlaczenie do internetu,
    ale aby moc korzystac z internetu poza samym dostepem (zalozmy 100zl)
    trzeba miec wykupiony rozszerzony pakiet programow TV (30zl).

    Do DG potrzebny jest tylko internet, czy mozna w KUP wliczyc 100+30 i nie
    bedzie problemow?

    A jesli DG jest w mieszkaniu i TV jest uzywana tez do celow poza DG?

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2003-03-09 14:17:22
    Temat: Re: kup internet/kablowka ?
    Od: "Chmielu" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie problemow?
    >
    > A jesli DG jest w mieszkaniu i TV jest uzywana tez do celow poza DG?

    Sytuacja wielce analogiczna do mojej.
    Zakupilem na poczet DG (profil : Informatyka) Cyfrę+. Biuro firmy na
    parterze, sklep - powiedzmy - piętro niżej (wejscie od ulicy). Mieszkam na
    I-szym piętrze. Kable sygnałowe rozprowadziłem do biura i do domu - na I-sze
    piętro. Antena wisi na wysokości I-go piętra, terminal w pokoju dziennym i
    sygnał odbioru w biurze.
    Uzasadnienie:
    Jako niezbędne źródło informacji branżowych Cyfra+ jest mi konieczna i
    niezbędna (jako poparcie słów kilka kanałów i programów związanych z
    sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, systemami informatycznymi itp.), a
    tego typu programy są niedostępne drogą naziemną (darmową).
    Jeśli dobrze uzasadnisz konieczność inwestycji i odeprzeż ewentualne
    argumenty kontroli, jesteś do przodu...
    --
    Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885
    ----------

  • 3. Data: 2003-03-09 16:11:46
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Swoją droga jest to przyklad wymuszenia, transakcja wiazana, które IMHO
    powinno być zabronione.
    Nie ma żadnych technicznych przesłanek do nieoferowania internetu komuś, kto
    nie odbiera programu TV.
    JaC

  • 4. Data: 2003-03-09 17:34:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 9 Mar 2003 17:11:46 +0100, w <b4fp2c$e1q$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "666" <j...@N...op.pl> napisał(-a):

    > Nie ma żadnych technicznych przesłanek do nieoferowania internetu komuś, kto
    > nie odbiera programu TV.

    Chyba jednak są, bo zapewne chodzi o zdjęcie filtrów...