  • 1. Data: 2003-03-09 09:42:44
    Temat: Jaki PIT?
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Jaki PIT muszę wypełnić skoro jestem samotną matką z dzieckiem? A czy ma
    znaczenie, że to dziecko pojawiło się dopiero w lipcu, czyli nie przez cały
    rok byłam ową samotną z dzieckiem.....
    Ela

  • 2. Data: 2003-03-09 11:25:36
    Temat: Re: Jaki PIT?
    Od: "Nicola" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki PIT muszę wypełnić skoro jestem samotną matką z dzieckiem? A czy ma
    > znaczenie, że to dziecko pojawiło się dopiero w lipcu, czyli nie przez
> [...]

    PIT-37

  • 3. Data: 2003-03-09 20:39:59
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Nicola" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > cały
    > >

    > PIT-37
    PIT 37 jeśli nie prowdzisz działalności gospodarczej i nie ma znaczenie ile
    w roku miesiący byłaś samotną matką
    Wiola