  • 1. Data: 2006-05-02 07:32:44
    Temat: kup z pracy za granica
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    wittam,

    przy wypelnianiu pita w jakims programie rzucilo mi sie w oczy, ze
    "koszty uzyskania przychodu moga byc wyzsze niz limity opisane powyzej,
    jesli podatnik potrafi udowodnic ze je poniosl". Zastanawiam sie, czy w
    przypadku pracy za granica, takim dowodem poniesienia wyzszych kosztow
    moga byc np bilety lotnicze, bilety za przejazdy, ksiazeczka oplat
    czynszowych... czy to wszystko jest juz "zalatwiane" przez te diety?

    Kwik

  • 2. Data: 2006-05-02 12:46:37
    Temat: Re: kup z pracy za granica
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kwik wrote:
> [...]
    > moga byc np bilety lotnicze, bilety za przejazdy, ksiazeczka oplat
    > czynszowych... czy to wszystko jest juz "zalatwiane" przez te diety?

    Bingo!
    czynszu za licho nie wrzuciś do kosztów,
    a bilety mają być "wyłącznie imienne,miesięczne, komunikacji miejskiej" :)

  • 3. Data: 2006-05-03 21:15:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 May 2006, witek wrote:

    > a bilety mają być "wyłącznie imienne,miesięczne, komunikacji miejskiej" :)

    "środkami transportu autobusowego, kolejowego, promowego lub komunikacji
    miejskiej" :)
    BTW: ciekawe dlaczego linie lotnicze nie skarżą że są dyskryminowane ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-05-03 23:02:22
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > "środkami transportu autobusowego, kolejowego, promowego lub komunikacji
    > miejskiej" :)
    > BTW: ciekawe dlaczego linie lotnicze nie skarżą że są dyskryminowane ;)

    no mogliby, tylko ciekawe jak zrobiliby bilety okresowe.