  • 1. Data: 2003-08-19 11:15:35
    Temat: kupno garażu - opłaty do US, wpis do KW
    Od: Tomasz<t...@p...onet.pl>

    Proszę o odpowiedź, czy po załatwieniu Aktu Notarialnego, przy czym
    zapłaciłem u Notariusz w sumie ok. 9% wartości garażu, muszę jeszcze
    iść do Urzędu Skarbowego zapłącić 2% od umowy kupna sprzedaży?
    Czy mam też w Sądzie Rejonowym zgłosić nowy wpis do hipoteki na
    moje nazwisko, żeby nie figurował tam poprzedni właściciel?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-08-22 07:09:32
    Temat: Re: kupno garażu - opłaty do US, wpis do KW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Aug 2003, Tomasz wrote:

    >+ Proszę o odpowiedź, czy po załatwieniu Aktu Notarialnego, przy czym
    >+ zapłaciłem u Notariusz w sumie ok. 9% wartości garażu, muszę jeszcze
    >+ iść do Urzędu Skarbowego zapłącić 2% od umowy kupna sprzedaży?

    A nie dostałeś informacji *za co* zapłaciłeś ??
    Bo ja na odpisie aktu widywałem teksty w stylu: "tyle a tyle
    opłaty, tyle a tyle podatku, ileś-tam za wpis, razem XYZ zł" !

    pozdrowienia, Gotfryd