  • 1. Data: 2007-02-04 08:41:59
    Temat: kwartalny pit i vat a epp [kpir]?
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    Od 1 stycznia przeszedłem na kwartalne rozliczanie pit i vat i w związku
    z tym nasunęło mi się pytanie, jak ta zmiana ma się do rozliczania
    kosztów pojazdu nie wprowadzonego do EŚT?
    Do tej pory na koniec miesiąca wystawiałem dowód księgowy w oparciu o
    EPP i z uwzględnieniem realnie poniesionych kosztów.
    Czy nadal mam taki dowód sporządzać na koniec miesiąca, czy może na
    koniec kwartału?

  • 2. Data: 2007-02-06 12:58:56
    Temat: Re: kwartalny pit i vat a epp [kpir]?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Feb 2007, Paweł Sikorski wrote:

> [...]
    [...]
    > Czy nadal mam taki dowód sporządzać na koniec miesiąca, czy może na koniec

    Postawmy pytanie inaczej: czy "do tej pory" mogłeś wystawiać sobie taki
    DW raz na kwartał?
    Dlaczego tak lub dlaczego nie (przepis by się przydał!)
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-02-07 15:20:09
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > Postawmy pytanie inaczej: czy "do tej pory" mogłeś wystawiać sobie taki
    > DW raz na kwartał?
    Nie wiem, czy nie mogłem, ale nie wystawiałem...:-)