  • 1. Data: 2006-04-07 09:30:23
    Temat: kwota wolna od podatku
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    kwota wolna od podatku to suma wszystkim otrzymanych pitow 11/8b z pola
    przychod czy dochod?
    z tego co mi wiadomo to wynosi ona 2700,00zl, tak?

    pytam bo jestem na pograniczu jej przekroczenia

  • 2. Data: 2006-04-07 10:05:58
    Temat: Re: kwota wolna od podatku
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kwota wolna od podatku to suma wszystkim otrzymanych pitow 11/8b z pola
    > przychod czy dochod?
    > z tego co mi wiadomo to wynosi ona 2700,00zl, tak?
    >
    > pytam bo jestem na pograniczu jej przekroczenia

    Tak gwoli ścisłości nie ma czegos takiego
    jak *kwota wolna od podatku*.
    Parę razy poruszano już ten temat
    na tej grupie. Jeśli ktos twierdzi, że jest coś takiego, niech wskaze
    stosowny przepis.
    Zakładam, że chodzi Ci o dochód od którego
    obliczona zaliczka wg wzoru z ustawy wyniesie zero?

  • 3. Data: 2006-04-07 10:45:15
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    > Tak gwoli ścisłości nie ma czegos takiego
    > jak *kwota wolna od podatku*.
    Prawda, nie ma czegoś takiego - jest to skrót myślowy zastępujący zwrot "kwota
    zmniejszająca podatek".
    Czy osiągniesz Paweł dochód 2789zł. czy 2790zł.
    i tak będziesz musiał złożyć zeznanie roczne.

    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl lub www.handbike.za.pl