  • 1. Data: 2006-12-08 08:20:09
    Temat: leasing jachtu
    Od: "M&m" <M&m@wp.pl>

    witam
    moze ktos sie orientuje czy istnieje minimalny okres leasingu jachtu ? dla
    aut jest to podobno min 24 m-ce dla nieruchomosci 60 m-cy ale czy jest cos
    takiego dla jachtu jak minimalny okres leasing ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-08 09:09:25
    Temat: Re: leasing jachtu
    Od: "Chomik" <k...@t...pl>

    Użytkownik "M&m" <M&m@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aut jest to podobno min 24 m-ce dla nieruchomosci 60 m-cy ale czy jest cos
    > takiego dla jachtu jak minimalny okres leasing ?

    Wydaje mi się, że należy sprawdzić jaki jest okres amortyzacji (jeszcze nie
    wiem) ustawa mówi ,że leasing musi być na min. 40 % okresu amortyzacji
    sprzętu. Analogicznie więc przy samochodach 40 % z 5 lat to 2 lata a jak
    będzie przy jachcie ??

    A tak przy okazji to szukam dobrej firmy, która wyleasinguje jacht.. :)

    Darek

  • 3. Data: 2006-12-08 09:24:48
    Od: "M&m" <M&m@wp.pl>

    Użytkownik "Chomik" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    przy jachcie ??

    > A tak przy okazji to szukam dobrej firmy, która wyleasinguje jacht.. :)

    mam taka firme :-) ale chodzi o okres leasingu bo liczylem na 2, max 3 lata
    a uslyszlem 6 co mnie troche zastanawia, stad pytanie.

  • 4. Data: 2006-12-08 09:37:14
    Od: "M&m" <M&m@wp.pl>

> [...]
    > sprzętu. Analogicznie więc przy samochodach 40 % z 5 lat to 2 lata a jak

    znalazlem cos takiego
    http://www.e-podatnik.pl/artykul/doradca_podatnika/4
    066/Forma_nabycia_i_amortyzacja_uzywanego_jachtu.htm