  • 1. Data: 2006-12-08 09:42:14
    Temat: Sprzedaz zwolniona
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    Witam
    Przymierzam sie do sprzedaży usług finansowych PKWiU 67.13.10 które a
    zwolione z VAT. Nigdy nie robiłem tego wcześniej, dlatego chciałem spytać,
    czy poza odpowiednią rubryką na VAT7 czekają mnie jakies komplikacje?
    Arek
    KPiR, VAT

  • 2. Data: 2006-12-08 10:13:18
    Temat: Re: Sprzedaz zwolniona
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-12-2006 o 10:42:14 turczy <t...@i...kermit.pl>
    napisał(a):

    > Witam
    > Przymierzam sie do sprzeda?y us?ug finansowych PKWiU 67.13.10 które a
    > zwolione z VAT. Nigdy nie robi?em tego wcze?niej, dlatego chcia?em
    > spytaae,
    > czy poza odpowiedni? rubryk? na VAT7 czekaj? mnie jakies komplikacje?
    > Arek
    > KPiR, VAT

    Proporcja sprzedaży i zabawa z nią związana - odliczać będziesz mógł tylko
    to co służy sprzedaży opodatkowanej.

  • 3. Data: 2006-12-08 13:36:09
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Proporcja sprzedaży i zabawa z nią związana - odliczać będziesz mógł tylko
    > to co służy sprzedaży opodatkowanej.

    Czyli wszystko... Bo sprzedaż nieopodatkowana nie wymaga żadnych kosztów.
    Ale jak znam życie zaraz beda się czepiac...
    Arek

  • 4. Data: 2006-12-08 17:39:57
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    turczy napisał(a):
    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wszystko... Bo sprzedaż nieopodatkowana nie wymaga żadnych kosztów.
    > Ale jak znam życie zaraz beda się czepiac...

    No bo to nie jest takie oczywiste...
    Kupisz taki np. komputer na firmę i co?
    Nie będziesz z niego korzystał w _żaden_ sposób do obsługi tego ZW -
    choćby wydruk jakiegoś dokumentu dla klienta?
    A komórka firmowa? papier czy choćby jakiś długopis kupiony na fakturę?
    Czynsz?
    Samochód? - w koncu nawet jadąc nim do US złożyć deklarację używasz go
    do celów całej dzialalności.
    Właściwie wszystkie tego typu "ogólne" koszty działalności ponosisz po
    to, żeby cała działalność mogła funkcjonować, nie tyle ta "ZW" i nie da
    się tego sensownie rozdzielić.
    Andrzej