  • 1. Data: 2002-05-10 10:17:52
    Temat: leasing motoru
    Od: "Romek." <r...@a...net.pl>

    Witam
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się jak to jest z odliczaniem
    VAT-u od leasingowanego motocykla i mógłby cos skrobnąć na ten temat.

    Dzięki

    Romek

  • 2. Data: 2002-05-10 18:52:29
    Temat: Re: leasing motoru
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Romek. wrote:

    > Witam
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się jak to jest z odliczaniem
    > VAT-u od leasingowanego motocykla i mógłby cos skrobnąć na ten temat.
    Niewiele jest do skrobania - zakazu nie ma, a więc można.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-12 18:26:02
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abh4sg$5u8$...@n...tpi.pl...

    > Niewiele jest do skrobania - zakazu nie ma, a więc można.
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > e-mail: m...@e...com.pl

    Ja też zakazu nigdzie nie widziałem. Tylko żeby ten motocykl był związany z
    wykonywaną działalnością :-))

    WS