  • 1. Data: 2007-01-09 20:39:39
    Temat: likwidacja dg i oprogramowanie
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    W 1997 kupiłem delphi 3 za ok. 1600, dałem jednorazowa amortyzacje a w vat7
    wykazalem jako ST
    w 2005 kupilem jako upgrade delphi 2005 /stracilem prawo uzywania delphi
    3/, wrzucilem w koszty, w vat 7 chyba jako zakupy pozostale.

    Jak powinna wygladac ewidencja wart. niemat. i prawnych dla tego produktu i
    jak go ujac w remanencie likwidacyjnym?
    --
    Marek

  • 2. Data: 2007-01-09 20:57:11
    Temat: Re: likwidacja dg i oprogramowanie
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    Tue, 9 Jan 2007 21:39:39 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Marek napisał(a):

> [...]
    > w 2005 kupilem jako upgrade delphi 2005 /stracilem prawo uzywania delphi
    > 3/, wrzucilem w koszty, w vat 7 chyba jako zakupy pozostale.
    A jeszcze wcześniej kupiłem w 1994 /przed vat-em/ clippera, delphi 3 było
    jako upgrade clippera ...

    --
    Marek

  • 3. Data: 2007-01-09 22:36:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Jan 2007, Marek wrote:

    > Jak powinna wygladac ewidencja wart. niemat. i prawnych dla tego produktu
    > i jak go ujac w remanencie likwidacyjnym?

    Czekaj.
    A od kiedy to WNiP ujmuje się w remanencie likwidacyjnym?
    Możesz jakiś przepis podać??
    Dla dochodówki - ani ST ani WNiP się nie ujmuje.
    A jak chcesz powiedzieć że remanentuje się *usługi* to ja się zamieniam
    w słuch :) (mowa o VAT).

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-01-11 06:53:28
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

> [...]
    > Dla dochodówki - ani ST ani WNiP się nie ujmuje.
    > A jak chcesz powiedzieć że remanentuje się *usługi* to ja się zamieniam

    A ja się jeszcze dorzucę do pytania :-) Czy w rocznym remanencie
    należy ująć wykupione domeny internetowe, które zakupiłem w celu
    dalszej odsprzedaży ?

    Hanss