  • 11. Data: 2011-05-04 10:08:43
    Temat: Re: likwidacja działalności z dniem 31 maja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 May 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > jeszcze tak mi przyszło: A co z kontem bankowym? Jego likwidacja pewnie
    > zajmie dłuższy czas. To nie będzie przeszkadzało, że to konto będzie
    > sobie kwitło dłużej niż DG OF?

    Przecież zgłaszasz zakończenie *prowadzenia* DG.
    A to nie oznacza ani końca uzyskiwania wpływów pieniężnych zaliczonych
    do przychodów, ani (co śmieszniejsze) uzyskiwania przychodów z DG :)
    (klasyka: sprzedaż ewidencjonowanego wyposażenia lub ST, i fakt że
    Ty nie będziesz miał jest bez znaczenia - były prowadzący DG *może*
    mieć takie przychody).
    Ba, koszty związane z zamkniętą DG też mogą się pojawić (obsługa
    gwarancyjna na przykład).

    pzdr, Gotfryd