  • 1. Data: 2006-12-14 08:45:42
    Temat: liniowy w 2007, czy warto
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Cześć,

    Zastanawiam się czy warto mi przechodzić na podatek liniowy w 2007.
    Planuję dochody na poziomie 40-60 tys. czyli albo się załapię na drugi
    próg albo nie, trudno przewidzeć.
    DG jednoosobowa, zasady ogólne, VAT. Rozliczenie podatku dochodowego
    na jedną osobę. tzn. nie posiadam małżonki.:)
    Czy dużo stracę/zyskam jeśli przejdę na liniowy?
    Prawdę mówiąc poza kwotą wolną od podatku nie przychodzi mi do głowy
    nic innego co mógłbym stracić na liniowym.
    Ale też powstaje pytanie czy coś zyskam jeśli przekroczę próg o kilka tys.
    Co byście zalecali?

    p.s. przejście na liniowy muszę zgłosić do 20 stycznia czy coś się
    zmieniło?

    Piotr

  • 2. Data: 2006-12-14 09:35:33
    Temat: Re: liniowy w 2007, czy warto
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale też powstaje pytanie czy coś zyskam jeśli przekroczę próg o kilka tys.
    > Co byście zalecali?

    przy mniejszym dochodzie dużo nie stracisz ale jak Ci sie powiedzie lepiej niż
    zakładasz to możesz sporo zaoszczędzić