  • Data: 2003-11-17 21:33:58
    Temat: machnąłem się w F-rze :(
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hello, ledwo odkryłem, że dopuściłem się przestępstwa uszczuplając Skarb
    Państwa a już mam kolejny ból głowy
    pomyliłem się w numerze faktury - wysłałem dwie (do różnych osób) z tym
    samym numerem.
    Starałem się odrobić lekcje i sprawdziłem kiedy wystawia się fakturę
    korygującą a kiedy notę ale ani jedno ani drugie mi nie pasuje. No a
    przecież coś z tym chyba powinienem zrobić? notkę sobie skrobnąć i w
    skoroszyt dla potomności (czyt. dla tfu! tfu! kontroli z US)?;)
    dziękuję na zapas:)

    --
    Mariusz